Elektonický eshop u registrovaných zákazníků zajišťuje vedení záznamů a historii provedených změn.
Zákaznické účty jsou unikátní pro koncové uživatele - spotřebitele a pro jednotky podnikatelů a právnických osob. Ke každému unikátnímu účtu - jednotce může být definováno více uživatelských účtů, které pak mají jednotný přístup k objednávkám, daňovým dokladům a reklamacím. Jejich zřízení proběhne po úspěšné registraci pokud je definován párovací znak (IČO společnosti) a proběhne odsouhlasení přidání správcem.
V elektornickém formuláři lze editovat kontaktní údaje, hesla a spravovat dodací adresy. Tento formulář naleznete na adrese www.boxed.cz/editace-udaju
Dodací adresy jsou na daňovém dokladu vyobrazeny jako konečný příjemce.
Podnikatelské údaje jako je fakturační adresa, IČO a DIČ nelze měnit přes elektronický formulář a je nutné kontaktovat zákaznickou podporu.
Veškeré změny jsou logovány a zákazník je o nich informován prostřednictvím kontaktního emailu.