Objednání opravy ACER


Pokud se vám pokazí zařízení od společnosti ACER, tak je nejjednodušší využít portálu ACER pro zadání opravy. Pokud je závada odstranitelná zákazníkem - obvykle softwarové chyby, nebo chyby v užívání - zašle společnost ACER návod jak závadu odstranit. Pokud není závada odstranitelná sváží si společnost  ACER  zařízení na svoje náklady obvykle společností PPL.

 

Zadání požadavku přes portál acer na adrese:

http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE&OP=1

Na první stránce vyberte sériové číslo nebo SNID, dle toho co naleznete na vačem zařízení a vyplňte jej a stiskněte tlačítko hledat.

 

 

Po ověření záruky se objeví následující okno. Zadejte popis závady jakou vykazuje vaše zařízení a stiskněte zelenou šipku doprava.

 

V následujícím okně vyplňte emailovou adresu a  poštovní směrovací číslo a stiskněte šipku zelenou šipku doprava.

V následujícím okně vyplňte všechny kontaktní údaje a stiskněte zelůené tlačítko doprava.

 Potvrďte souhlas s instrukcemi a opište text z obrázku. Poté klikněte na zelené tlačítko "Potvrdit".

 

Zadání reklamace proběhlo úspěšně. Poznamenejte si číslo požadavku.

Vyčkejte nyní na další instrukce od společnosti ACER, které obdržíte mailem nebo telefonicky.

 

 

 

 

Značky: acer aspire switch 10 2
Aktualizováno:
2015-04-22 15:15
Autor:
Jan Šíd
Verze:
1.2
Průměrné hodnocení:0 (0 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.