Pokud se vám pokazí zařízení od společnosti ACER, tak je nejjednodušší využít portálu ACER pro zadání opravy. Pokud je závada odstranitelná zákazníkem - obvykle softwarové chyby, nebo chyby v užívání - zašle společnost ACER návod jak závadu odstranit. Pokud není závada odstranitelná sváží si společnost ACER zařízení na svoje náklady obvykle společností PPL.
Zadání požadavku přes portál acer na adrese:
http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE&OP=1
Na první stránce vyberte sériové číslo nebo SNID, dle toho co naleznete na vačem zařízení a vyplňte jej a stiskněte tlačítko hledat.
Po ověření záruky se objeví následující okno. Zadejte popis závady jakou vykazuje vaše zařízení a stiskněte zelenou šipku doprava.
V následujícím okně vyplňte emailovou adresu a poštovní směrovací číslo a stiskněte šipku zelenou šipku doprava.
V následujícím okně vyplňte všechny kontaktní údaje a stiskněte zelůené tlačítko doprava.
Potvrďte souhlas s instrukcemi a opište text z obrázku. Poté klikněte na zelené tlačítko "Potvrdit".
Zadání reklamace proběhlo úspěšně. Poznamenejte si číslo požadavku.
Vyčkejte nyní na další instrukce od společnosti ACER, které obdržíte mailem nebo telefonicky.
Značky: acer aspire switch 10 2